Jan se zaměřuje na nákupní chování, nové trendy v maloobchodu a jejich dopad na design, marketing a optimalizaci obchodu jako místa prodeje.
Obchod a marketing
Jan se specializuje na:
Jan má 20 let zkušeností v oblasti obchodu a marketingu v maloobchodu.
Pracoval pro Nestlé, Plzeňský Prazdroj, Mattoni, Stock, Kitl, Nobilis Tilia, Bez obalu, Pro-Doma a další (i mezinárodní spolupráce).
https://www.omnisense.cz/post/co-definuje-top-omnichannel-n%C3%A1kupn%C3%AD-zku%C5%A1enost
https://www.omnisense.cz/post/retail-budoucnosti-bude-pohodln%C3%BD-kolektivn%C3%AD-a-z%C3%A1%C5%BEitkov%C3%BD
https://www.omnisense.cz/post/obchod-budoucnosti-se-tvo%C5%99%C3%AD-dnes
https://www.omnisense.cz/post/za%C4%8D%C3%ADn%C3%A1-nov%C3%A1-%C3%A9ra-kamenn%C3%BDch-obchod%C5%AF